20/12-11 09:32

Corre gick och la sig precis rätt tid igårkväll.
Och så vaknade hon 5 på morgonen.
Tror dock hon vaknade till lite av lillebror sedan ville hon inte somna om.

Nu börjar det närma sig till julen. Stressen, stressen.
Har en del saker som ska bli klara innan.
Så idag måste jag sätta igång, ordentligt.
Efter alla sjukheter hit och dit.
Har jag tur så hinner jag på IKEA, och har jag
tur så har dom det jag söker där.
Älsk kommer nog få hjälpa mig med gårdagens projekt..plankan.
Gick inte nå vidare för mig att sandpappra.
Ska ju vara allergisk mot det där sågspånet.
Så blir lite mys med lillgubben.
Sedan så ska jag diska och han sandpappra. =)

Hoppas på att hinna en hel del innan jag ska till tandläkaren vid 14.
Efter det ska jag ut och leka med Corre i snön så.

Nu blir det alvedon och ignorera ryggen, och bara till att sätta igång!

Kommentera här: