17/04-12 09:18

Igår blev det lite av en mysdag hemma på dagen.
Sedan så mot kvällen så skulle vi gå ut, men det blev lite fördröjt,
gumman skulle se klart på Ringaren i Notre Dame, och gubben sov en stund.
Sedan så ger jag min underbara mor ett jättestort tack. =)

Hon kom hit och drack en kopp kaffe med och gumman blev så glad.
Efter det tog vi en kvällspromenad och gumman fick vara ute och leka,
grävde, gunga och cyklade.
Så när vi kom hem så var hon trött och seg.
Gubben la sig och sov fast gumman blev vaken ett tag.
Senare när dom två små somnat så satte jag mig och
broderade lite, och sedan hade älsk och jag myskväll och tittade på film.
Dock hade lillgubben stora problem med att sova då tänderna är
jobbiga, så han satt i mitt knä medans vi tittade på film,
och var rätt så varm och slö.
Så han satt och myste med oss.


Dagens planer blev lite lagda under snö så
nu får vi hitta på något annat att göra.
Kanske blir att baka något.
Min bror A fyller år imorgon och så fyller ju gumman 3 år på torsdag. =)
Så nu har jag väl en liten bortförklaring till
att bosätta mig i köket i alla fall. =P

Nu ska det mysas med lillgubben och städas upp lite i vårat sovrum.
Och sedan får vi la se vad som hittas på.

Kommentera här: