Nattvaken

Lilla Leo tycker om att vara vaken på
nätterna till och från märker jag.
Han väckte mig vid kl. 2 och sedan
så somnade han om.
Och själv lyckas jag då inte.
Så fort jag lägger mig så vaknar han. :P
 
Igår var lite av en seg dag.
Kändes som att dagen bara försvann.
Mot eftermiddagen kom min mor
och syster förbi i alla fall,
medans Robin var ute med dom två stora barnen.
Fick ett par gardiner till barnens rum,
så ska nog ta och byta senare idag om
tiden finns.
 
Blev någon kopp kaffe och en stund efter dom åkt ringer
Robin och ber mig börja med middagen då
dom var påväg in.
 
Så hem kommer två glada och lite
trötta barn och Robin då :)
Gör egna hamburgare och har en mysig middag tillsammans,
och sedan blev det läggdags för dom stora barnen.
Gumman fick även en ny pyjamas av min mor,
som hon älskade, och hon skulle
sova extra duktigt på grund av pyjamasen sa hon.
 
Resten av kvällen fick jag spendera med lilla
Leo, som inte alls skulle sova, han ville
bara vara uppe i famnen.
 
Idag ska Robin iväg tidigt på morgonen, sedan
ska även jag iväg till tandläkaren.
Resten av dagen är helt oplanerad av vad jag
kommer ihåg nu, vilket är härligt.
 
Nä, ska se om jag får sova för Leo nu :P
Han ligger själv och sover så sött nu :)

Kommentera här: