5 dec.

Dagen var som den var. Med jobbig hals och snuva var vi ner till förrådet medans barnen var på dagis. Lagomt jobbigt då julgranen och julsakerna låg längst in. Men fick tag i allt.
 
Och precis som alla år så är granen och jag aldrig vänner, så fick kalla in hjälp av min mor, (som måste ha haft en extra del med sig då granen stod upp på 5 min, vilket var omöjligt.) så idag ska vi klä granen efter barnens dagis. 
 
Jag får lika mycket sömn som alltid. Blir trött tidigt på kvällen och lägger mig ett tag efter corre somnat men ändå vacknar jag pigg och klarvaken tidigt. 
 
Idag händer det inte mycket, bvc med gubben, julpynta lite sedan blir det bara mysa. 
 
Jag försöker vara lycklig över mina barn, min familj, mitt hem. Men ingenting känns helt. Allting är trasigt. Jag är så otroligt lycklig och stolt över mina 3 barn, men varför får inte lilla Leo vara med? Varför.. Varför.. 
 
Ne, får våll lov att kliva upp och göra nå nytta istället.

Kommentera här: