Hum di dum

Jahaja, båda barnen sover.
Corre fick ringa älsk, och prata lite,
sedan sa hon att hon skulle spara popcorn
till honom och sa go'natt.
 
Jag låg ner i soffa och hon satt vid mina
fötter, så kröp
hon upp till mig och kramade om mig
och sa
"Jag tar hand om dig ja mamma, då lillebror L sparkar
i magen så du får ont, inte ska du må
dåligt mamma, jag finns här för dig medan
pappa inte är hemma"
Och så satte hon sig upp och pussade
mig på kinden och på pannan och sedan andra kinden.
Så kröp hon ner igen i famnen
och kramade om mig.
Inom några sekunder hörde jag henne småsnarka.
 
Min underbara prinsessa som fick mitt hjärta
att smälta. =)
 
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra
för att hålla mig vaken tills älsk kommer hem,
hoppas han inte blir borta allt för sent.
Har inte mycket jag orkar att göra så tvingar
mig att vara vaken, då jag inte vet om jag
vaknar då han väl vill in. :P
 
Hum hum..
Blir lite tv och isglass nu i alla fall.

Kommentera här: