Tillbaka igen

Fått en ny fungerande bärbar av älsk, så nu känns
det mycket enklare att göra saker på datorn
igen.
Blogga och likaså viktiga saker. :)
 

 
Inatt så vaknade ju lillgubben till,
feber och förkylning plus
nya tänder, så han var inte så
glad.
Så jag fick soffbesök i två timmar.
Första halvtimmen skulle han bara sova i famnen
på mig, sedan så fick jag lägga ner
honom bredvid mig i soffan.
Men fick inte lyfta upp honom och bära honom
till hans säng på två timmar ungefär.
Men det var mysigt att ha honom
bredvid sig, och skulle inte klarat av
att somna om ändå så.
 
Sedan så fick jag lite sömn innan Corre vaknade i alla
fall.
Blev två timmar mys med gumman innan dom andra vaknade.
Sedan har dagen fortsatt så; mysigt.
Inte hänt så mycket, utan bara myst.
Älsk var på möte bara.
 
Ögonlappstimmarna gick väl som vanligt,
men dom gick i alla fall för gumman.
Sedan har det inte hänt mycket alls.
Fram till älsk skulle iväg runt middag,
min mor kom hit en stund efter att
älsk åkt, och
det blev dom två små så glada
över. Och plusset hos båda var nog att hon hade
glass med sig också. :)
 
Mor stannade ett tag och efter hon gått
så blev det inte alls mycket gjort.
Satte oss och myste i soffan, och gubben
fick mat.
 
Inte någon av dem har somnat förrän nu,
mycket på grund av hosta och förkylning.
Och lillgubben och hans tänder med då.
 
Men dom är så mysiga så. :)

Kommentera här: