Min kreativa sida!

För att inte ösa på den vanliga bloggen med en massa pyssel
och inte ösa på en massa allmänna saker
bland allt pyssel
så har jag den här underbloggen
till min vanliga blogg för att visa
upp det jag sysslar och pysslar med!
 
Ska börja sätta fart med att få upp lite här med,
har inte varit prio 1 just nu.
Men kommer nog några inlägg imorgon, även
om jag inte riktigt orkar sitta och hålla på
med designen till bloggen, men ni kanske
överlever med en vanlig tråkig
design i någon dag? :P
 
Just nu sitter jag vaken med en liten Leo som har lite
ont i magen, han ligger
bredvid i liggdelen till vagnen och piper till lite då och då.
Medans passar jag på att pyssla lite, och få lite
gjort. =)
 
Återkommer med mera pyssel imorgon! =)
 
Kram från "Serafin"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0