ingen sömn här int

happ,.. Blev då ingen sömn inatt.. mått skitdåligt milt sagt. Älsk mådde väll inte hundra heller.  men han somnade för timmar sedan.  har nyligen tagit ett städningsvarv i lägenheten, under en timmes tid har jag spelat något värdelöst tråkigt spel på mobilen bara för att klara av att ligga still. Men man ska ju inte klaga... Ligger bredvid min "lilla" prinsessa och får en kram från henne då och då i sömnen. 
 
Annars då.. Corre och jag top en promenad ner till min mor o far. Hon sprang runt och lekte och jag lackade bänken som mina bröder hjälpt mip att göra som vi ska ha i hallen. När jag får mer ork ska väggljustakar fixas med. 
 
Och julen närmar sig.. Vill inte alls det.. Saknar ju ett barn, hans första jul..suck
 
Dags att vika tvätt och sortera garderober.. Roligt roligt.. Kan inte sitta/ligga still bara.. Saknaden gör ont..
 
God morgon på er
1 elsamaja58:

skriven

Man är aldrig så ensam, som på natten!
Det är fruktansvärt att vara vaken och må dåligt då, och det är ingen tröst att det finns många andra som inte heller kan sova, som en sa till mej en gång!
Inte gör det väl att en själv mår bättre av det!
JAg hoppas att du slipper en massa dumma komentarer, att du har många bra personer runt om dej, som kan stötta, lyssna och bara finns där, när du/ni behöver det.
Klart att du känner olust inför julen, för som du säger, det fattas ett barn.
Bamsekramar till dej <3

Kommentera här: