Skrivstopp..

Önskar jag hade samma ork som förut
att skriva här.
Helt plötsligt försvan all ork
 till att skriva.
Men vill så gärna.
Har bara en massa inlägg som är sparade
som utkast som jag
aldrig orkar skriva klart
och publicera.
 
Var på haloweenmiddag igår
hos min mor och far och
min moster och mormor var även där.
Cornelia fick vara spindelmannen då vi kom dit och hade svärd
och sköld.
Callum fick vara en liten tomtenisse.
Lite prat, lite fika, massa jaga efter barnen, lite
typisk coronespel och så.
Var ganska så slut allihopa tror jag när kvällen närmade sig.
Fick även en sen födelsedagspresent från min mormor
massa ljus och fick även gardiner från dom.
Ljusen går ju ändå åt rätt så fort nu för tiden.
Men fick så vi klarade oss ett bra tag nu, hoppas jag =)
 
På hemvägen så åkte vi till kyrkogården,
till våran lilla ängel, till min bror, morfar och farfar.
Kyrkogården var så vacker, men ändå
så dyster.
Såg ut som hundratals ljus brann där.
Det blev en blandning med att allting
bara kändes hopplöst, men
även så rofyllt.
 
Jag hoppas att vi får orken att fixa till våran ängels
grav mer snart. Det ser så tomt ut..
Hoppas stort på att dom ska hinna sätta
gravstenen med.
 
Lilla ängel, du är förevigt saknad våran lilla Leo!

Kommentera här: