1 mars 2013

Ja, är det inte barnen som sover dåligt,
så är det jag.
Typiskt att man ska börja må dåligt
mot kvällen.
Min mor kom hit en stund på kvällen,
blev bättre efter alvedon och fick något att äta.
Somnade sedan, men inte vaknade man och kände,
"skönt att ha sovit"
är seg fortfarande.
Men men, det går till sig.
 
Idag säger jag lycka till, till min älskling,
som åkte iväg imorrse =)
Får väl se om en timme hur det gått för honom!
 
Barnen är i full gång och fikar just nu.
 
Ah, Corre älskade helt enkelt den nya sängen.
Hur lycklig som helst!
Tror jag ska ta och måla den vit senare, för att
få den att passa ännu bättre.
Men det får bli sen. Någongång. =P
 
Får jag en stund över ska jag koppla in kameran och lägga
upp lite bilder..
det var ett väldigt bra tag sedan...
Jul och allt har gått sedan jag la in en bild senast...
Men det kommer!
 
Det är då konstigt, att man kan vara så seg
men endå ha sådan energi.
Idag blir en bra dag, känner jag i alla fall. =)
 
Har kommit tillbaka till scrapbookingen med!
Känns ganska så bra, att få koppla av en stund
med att sitta och pyssla på kvällarna
en stund.
 
Ska ta fram städsakerna och köra igenom rum för rum
snart, barnen är inte alls lika pepp på att städa med mig =P
Det är ju Nicke Nyfiken på tvn =)
 
Å så fint lilla Callum sa "Tugga" just,
helt perfekt uttal =)
Mammahjärtat blir så glad över varje liten sak dom lär
sig!
Bra humör på alla (hoppas humöret på Robin håller i sig efter
en timme gått med..! ) =)
Så nu är det dags att städa bort sjukdomar och sattyg.
Sedan kanske en liten promenad, skulle sitta fint!
Är ju trots allt första dagen på första vårmånaden,
snön smälter, vilket Corre inte är allt för glad över.
Hon har ju nya favorit-uteleken,
snölabyrinten som hennes morbror byggt så snyggt!
 

Kommentera här: