Torsdag 3 Juli

En bra start på dagen är nog mer 
än guld värt. 
Även om det må vara en tidig morgon. 
 
Callum kom in och väckte mig och ville 
att jag skulle komma in på hans rum och leka. 
Så det blev att bädda ner hans "bäbis-bäse"
och så låg han och sjöng för hans docka medans jag skulle 
fixa nallarna i en fin rad längs med fönstret. 
 
Nån timme senare så åkte Robin iväg till jobbet och 
morgonen fortsatte med att vänta på kaffe, 
färdigställa lite pyssel och  
bara mysa på med Callum. 
Corre har tagit sovmorgon så. 
 
Morgonen blir ju inte heller mindre bra 
av att få en blandning av detta kaffe: 
 Smörkola och choklad. 
 
Så nu njuts det för fullt av kaffet, lite låg musik 
och sällskapet är ju inte dåligt heller 
 
 
En glad och mysig Callum som 
delar ut massor av kramar och pussar denna morgon. 
(Fast han hade nog börjat fundera på när jag skulle 
lägga bort kameran. =P ) 
 
Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet igen och påbörja ett nytt 
kort. 
 
Min pysselblogg har även flyttat till ett eget hem. 
Under det nya bloggnamnet: 
 
 
Ha en bra dag! 
(Här i Sundsvall har i alla fall sommarvädret 
börja titta fram!) 
 
 

Kommentera här: