Nej nu! Utmana mig!

Har länge nu hänsvisat till min "riktiga" blogg, Familjen P&B vardagsblogg alltså
då jag faktsikt inte alls viljat pyssla och scrappa.
 
Nu vill jag komma igång igen!
Det har kommit mycket nytt, och många
nya tekniker, prylar, etc.etc.
 
Som sagt, mycket nytt..
 
Kör på en liten "utmaning" så att säga..
Jag söker inspiration i STORA mängder!
Kollar igenom forum osv. ser allt fint som görs men
känner mig inte riktigt "åh, den ska jag lyfta" "den tekniken, var spännande"
Saknar liksom motivationen till att sätta igång och köra på!
 
Så jag utmanar er till att utmana mig!
 
Det kan vara "skapa i färg" skapa med detta" "minst detta antal blommor" etc.
"detta antal mönsterpapper"
 
Jag söker mest inspiration till kort, då det är det
som jag vill komma igång med.
Vill skapa kort som "läggs" på hög för
framtida, födelsedagar, morsdag, farsdag, påsk, student, osv!
 
Det kan även vara länkar till ett alster som du gjort
och känner dig extra stolt över, och jag kanske får lusten att lifta!
 
Ja det kan vara precis vad som!
 
Tänkte att jag kör "utmaningen" till midnatt nästa fredag, alltså 8 mars!
 
Sedan till den jag tycker ha givit mig inspiration mest "vinner"
ett litet paket med ihopplock från min pysselhörna som ej
är bestämt än.. 
Ja det är ju inte precis ett mastodontpris, men tänk
på att ni även hjälper en annan
scrappare i nöd på inspiration! :D
 
Skriv bara en kommentar till detta inlägg med din "utmaning".
Går även bra att posta flera kommentarer!
 
Hoppas vårvädret hittar till er snart!
 
 Edit: Sedan kommer jag självklart försöka skapa efter alla
era utmaningar (beroende på hur många :P )
Och visa upp mitt resultat här. =)


Kommentarer
Sabina

Roligt med en liten "tävling"! Jag säger gör två kort med varandras exakta motsatser. Du får tolka det lite hur du vill, kan ju vara motsatsfärger, jul/sommar, glatt/sorgset. Det enda jag vill att du håller dig till är motsatser. Lycka til!

2013-03-01 @ 23:34:45
URL: http://engalenpanna.blogspot.se
Johanna -pojjo

Jag utmanar dig att LIFTA detta kort som jag har gjort :D
http://pojjos.blogg.se/2013/february/alla-hjartansdag.html

2013-03-04 @ 13:35:57
URL: http://pojjos.blogg.se
Scrapkuben/Johanna

Jag har ett par utmaningar till dig:

1. Använd stämplar istället för mönsterpapper för att skapa din kort-bakgrund.

2. Skapa ett kort enbart av spillbitar

3. Testa en vikning du aldrig prövat tidigare

2013-03-08 @ 13:38:58
URL: http://scrapkuben.blogspot.se
Malin

Här kommer mina utmaningar till dig!

1) Använd dig utav det som ligger framme efter ett tidigare alster. I övrigt får du inte tillägga något annat än kortbasen.

2) Skapa ett kort a´la mixed media.

3) Byt kort-kit med någon annan. På så vis kan du få saker du normalt sett inte skulle använda. Jag kan tänka mig att byta kort-kit med dig :)

4) Använd papper/material som du egentligen vill sälja.

Lycka till!

2013-03-08 @ 17:14:03
URL: http://cri-kee76.blogspot.se/
Kate Leroche

Jag utmanar dig....något nytt och något gammalt!!
Och då menar jag riktigt gammalt..... Mitt "gamla" är från 1923 och ett foto av min mormor. Tema/färg är valfritt men det bör finnas en text/musik!! Lycka till!! //K8



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0