Egentid

Fick lite härlig egentid med lilla
Leo idag.
Och för Leo blev det även första vagnsturen. =)
 
Gick hem till en som jag gick i grundskolan med,
som har en söt liten son på 3 månader.
Leo sov sig egenom hela besöket ungefär =P
Hennes son var så pigg och med på allting,
det var längesedan mina två andra "små" var sådär
små, så man glömmer av hur
dom är då.
Men det dröjer nog inte länge förrän
lilla Leo är uppe i den åldern.
Tiden bara rusar.
Han är redan en vecka imorgon.
 
Men det blev lite fika och en massa prat,
sist vi träffades var nog i 9an ungefär.
Och hua, dom hade det så fint hemma hos sig med,
och kör på samma stil som vi har, så
fick ju en hel del inspiration.
Än så länge har det ju inte hänt
mycket i våran lägenhet på finslipningen.
 
Hade själv inte allt för mycket tid över tyvärr,
älsk skulle iväg på jobbet, och jag kom hem en halvtimme innan
han skulle iväg.
Det var väldigt trevligt att få komma
ut och träffa lite annat folk,
och efter allt prat
så flög tiden bara iväg.
 
När jag kom hem så blev det till
att ge lilla Leo mat, och
sedan ta hand om dom andra två små
sötungarna.
 
Tack till min mor med,
 nu sitter jag och väntar på min
BIA (Bind It All) till mitt pysslande :D
så himla perfekt nu när jag ska
börja göra årsalbum till
dom tre små gullungarna. =)
 
Så det blev dricka lite kaffe, mellan
varven av springa mellan varje unge,
och lite prat.
 
 
Nu har jag en trött liten fialotta som väntar
på pappa sin.
Dom två små pojkarna sover så sött.
Nu väntar jag på att han kommer och hon somnar så blir det
nog lite pyssel med. =)

Kommentera här: