"Familjekväll"

Blev inte så mycket till familjekväll
som jag planerat. =P
 
Älsk åker och spelar airsoft och
Corre åker hem till mormor.
 
Först var Leo lite gnällig
och skulle vara mycket uppe i famnen och
samma sak för Callum.
Så fick springa mellan dom två.
Sedan så somnade Leo och jag passade
på att vara med Callum innan sovdags.
Vi gjorde hemmagjord pizza, eller ja,
han satt i stolen och åt riven ost. =P
Gjorde klart en pizza, sedan så lade jag vårat
täcke på golvet inne i deras rum,
och lutade en soffkudde mot
Corres säng, som ryggstöd.
Kopplade i deras TV och VHS.
Han satt bredvid mig och åt pizza
som kvällsfika då och tittade på film
tills han började bli trött.
Då klättrade han upp i knät på mig,
och efter ett tag till orkade han inte titta
på film längre, så stängde av och så fick han
lägga sig i sängen. =)
 
Efter det har Leo varit väldigt mycket
för att vara i famnen, men ikväll
har jag inte haft något emot det,
då det har varit lite tråkigt ensam.
 
Gjorde klart den andra pizzan med, som blev klar precis
då älsk och Corre kom hem.
 
Så det blev myskväll för mig, Callum och Leo
här hemma i alla fall.
Men Corre verkar ha haft det superkul med,
hon har inte orkat göra mycket sedan hon kom hem,
då hon är trött, så hon sover nog med snart.
 
Jag ska se om jag orkar med att pyssla lite ikväll.
Fick min B.I.A (Bind-It-All) igår =D
Så ska se om jag får något album gjort =)

Kommentera här: