Överlycklig men trött

Morgonen var rätt så lugn, när Tempo öpnnade
så hade jag och min mor lovat Cornelia att vi skulle gå på
affären, då hon blev så ledsen då min mor gick
i förrgår.
Gumman skulle få välja mackor själv som hon skulle
ha till frukost. Och så köpte vi lampor,
till kökslampan.
 
Sedan skulle hon till IKEA, jag hade tänkt att följa med
redan då, men kände att min kropp
orkade verkligen inte just då.
Så det blev soffan och vila för mig då.
 
Men sedan ringde min mor och frågade om vi skulle åka
till IKEA för hon hade hittat en sak där som hon ville
att jag skulle kolla på.
Så tog chansen att åka dit då.
Men det var något min kropp verkligen inte ville,
i alla fall inte benet =P
Men jag överlevde och blev överlycklig.
Kommer mer om det senare med lite bilder.
 
Just nu sitter jag och svär över att vara vaken redan.
Med huvudvärk och ont i benet.
Är otroligt trött men inte kan jag sova.
 
Börjar längta efter lilla L väldigt mycket nu.
Och Cornelia är fortfarande lite sur på mig
för att hon längtar efter lillebror L i magen, men
hon är sur för att han aldrig kommer.
 
Nu blir det till att försöka ligga ner och vila lite till,
annars kliva upp och få någonting gjort här hemma.

Kommentera här: