Sega söndagen

Den här dagen har nog varit den
segaste på länge.
Gumman vaknade vid 5 imorrse och lillgubben vid klockan 6,
sedan så var det full gång på dom två.
Men har inte gjort mycket alls idag,
 
Jag själv har varit liggandes i soffan halva eller hela dagen,
halsbränna, illamående och benet.
 
Den här graviditeten är som att bli
90år på 9månader.
 
Min mor kom i alla fall och hämtade
Corre på eftermiddagen, och det
uppskattades av min lilla prinsessa. =)
 
Och även av lillgubben som fick hela rummet för sig själv
och leka med precis det han ville. =)
 
Jag själv låg och botade bort illamåendet och
vilade kroppen.
 
Sedan ville lillgubben inte alls sova, utan hade sina
problem med att somna.
Men han fick sitta och mysa med mig i
soffan sedan så gick älsk runt och myste
med honom.
Tillslut så fick han sin spelsak med i sängen,
och somnade efter en stund.
 
Gumman kom hem en kvart efter att han somnat och var i full
fart.
Hon fick sitta och skriva lite och sedan äta kvällsfika.
Efter ett tag så kröp hon upp till mig i soffan och
efter en kort stund så somnade hon. =)
 
Nu börjar tröttheten verkligen komma krypandes
för mig med, så det blir nog att lägga sig bredvid gumman
här i soffan igen och sova om ett tag.
 
En liten L inatt då kanske?
Skulle väl gissa på inte, men hoppas kan man väl =P
Börjar faktiskt längta ihjäl oss lite här nu

Kommentera här: