Tack!

Vid den här tiden så är jag nog inte för pepp på att skriva här,
så det här inlägget skrevs igårkväll och inställt på att läggas
ut nu.
 
Under den här graviditeten har jag inte haft
så många bra dagar.
Det har varit mycket problem från första
 början.
Första halvåret så var det förkylningar, magsjukor, mer förkylningar,
och mådde inte heller så bra.
 
Resten av halvåret har det varit problem
med sömnen och illamående.
Dom sista 3-4 månaderna har det varit
sömnproblem, har varit 2-3 timmar
med sömn varje natt.
Och ja, det har inte varit helt problemfritt.
 
Har fått så otroligt mycket hjälp, speciellt dom sista
månaderna.
 
Då speciellt min älskling!
Sedan så självklart min mor och far och
syskon.
 
Min mor har varit och hjälpt till så mycket så det går
inte ens att tacka för.
Uppfyllt två av våra största önskningar till lägenheten, och verkligen
funnits där för mig.
 
Min far har varit hit flera gånger, och har fått
hjälpa till med lägenheten, speciellt i början,
då vissa saker bokstavligt talat ramlade sönder.
Senast igår så satt han och fixade med min dator.
Så jag skulle kunna ta med den
hit till sjukhuset.
 
Just nu har jag säkert saknat mina två gullungar hemma med i
4 timmar, dom är hemma hos min mor
och far just nu, medans jag och älsk är
på sjukhuset.
Fast jag gissar att det är fullt upp för mig
vid den här tiden hoppas jag.
 
 
Men skriver nog mer ikväll.
För just för sekunden, ska gumman läggas, och
det sista ska plockas i ordning.
Men som sagt, när ni ser det här så är älsk och
jag på sjukhuset och förhoppningsvis hemma snarast.

Kommentera här: