Underbar morgon

Efter en jobbig sömnlös natt så blev det en underbar
morgon tack vare älsk =)
 
Fick i alla fall en del saker gjorda under natten,
fixade till lilla L's spjälsäng, och sorterade lite saker i vårat
sovrum.
Passade på då jag ändå hade lite ork och inte
kunde somna om.
 
När det blev tidig morgon, runt klockan 5 så somnade
jag dock till bredvid gumman på soffan.
Sedan vaknade jag av att hela familjen var vaken,
älsk hade klivit upp med barnen, gjort frukost
och barnen satt och myste framför tvn. =)
 
Jag var inte allt för pigg när jag vaknade fast jag fått
i  mig lite sömn.
Så älsk klädde på barnen och gick ut nästan två timmar,
och hua vad skönt jag sov den stunden. =)
 
Just nu ligger Callum och sover gott och gumman
ligger i fotöljen och tittar på barntv. =)
 
Nu ska jag försöka fixa till datorn,
får inte koppla in minnekortläsaren, så
måste kolla upp det, så jag kan föra över lite bilder
till datorn.

Kommentera här: