20/03-12 17:13

Haft en härlig dag idag.
Började med att gå runt lite
på IKEA, tills lillgubben blev hungrig, så vi fick oss tre mattor i alla fall. =)
Ser mycket bättre ut, men längtar dock efter en matta
till under soffan/fotöljerna, men det blir nog snart det med.

Sedan så blev det luch på IKEA med, älsk matade gubben
medans jag och min mor stod i kön, och fixade det.
Man blir bra sugen på att inreda hemma då man går
runt på IKEA, och sådana affärer.

Orkade/ville inte =P gå runt uppe på IKEA med, utan får bli en annan gång,
då man kanske är klar med att inreda hemma redan. =P
Det känns härligt att det  börjar se bättre ut,
mera hemtrevligt så att säga.
Mattor som passar, gardiner, dekorationer osv.

Efter IKEA blev det Dollar Store,
fick lite nödvändiga saker med hem därifrån,
rengörningsmedel och sådant,
skämde bort mig med 20:- med =P
Sedan om jag tar mig tid till att använda det är en annan sak :P

Köket börjar kännas bättre med,
slängt massa ensamma kaffemuggar/glas,
och bytte ut dom mot nya, och allt går i samma tema.

Sedan när vi kom hem så blev det till att slänga allt som sagt,
bjöd mor på en kopp kaffe, städade i ordning allt, och diskade lite.
Sedan så fick älsk gå och hämta gumman på dagis,
och det blev mellis för henne då hon kom hem.

Sedan så satte hon sig och tittade på film, och älsk
skulle åka till ett möte och min mor åkte,
så det var lugnt här hemma ett bra tag.

Nu så är alla vakna och hemma,  gumman verkar dock lite seg,
hon ligger i soffan och myser och tittar på tv.
Nu ikväll blir det sortering av mer som ska slängas,
och av min garderob.

Nu är det middagsdags och mys med familjen!

Kommentera här: