Inte mycket nytt..

Det händer inte mycket nytt här på bloggen och inte
mycket i livet heller.
Försöker ta en dag i taget och överleva den.
 
Cornelia och Callum håller oss minst sagt
upptagna hela tiden.
Våra sötungar. Tiden går så fort.
 
Callum har börjat på dagis, och så stor
han blev då när han började.
Kändes som han gick från min lilla kille
till så stor.
 
Cornelia är det full fart och tusentals "varför".
Igår satt jag och hon vid köksboret och så fick
hon hitta på egna historíer och så satt jag och skrev upp
allt hon sade. Dom har så fin
fantasi.
 
I vackan som var hände det då inte mycket.
Min far fyllde år, fick lite omstyling hemma.
Dom fick en liten byrå och en spegel och lite
annat smått och gott,
så fixade jag till det lite hos dom.
 
Men nu ska Robin få tillbaka sin dator,
tänkte bara skriva lite snabbt då jag fått
lite efterfrågningar om hur det går
och ja, lite så.
 
 
1 elsamaja58:

skriven

Kramar till hela familjen!
<3

Kommentera här: