En tom lägenhet..

Bor i en lägenhet som det är
fullt av liv i..
men den är ändå så tom.
Varje rum saknar någonting.
 
Har nyss varit ute och lekt med barnen..
det är första gången på länge som jag följt med
ut och lekt.
Brukar alltid vara då Leo skulle
äta, eller så var jag för trött
efter att ha varit med honom hela natten..
 
Hela tiden kändes det som att man glömt Leo
inne ungefär, eller att vagnen var
bakom oss.
Ville be Robin gå och kolla
till honom i vagnen hela tiden.
Men innan jag sagt något
så kommer slaget i hjärtat.
Jag vet att han inte är med oss här
i det verkliga längre, men..
jag vill lura mig själv ungefär..
Jag vill så gärna att det bara var en mardröm igår...
 
Vi får jättemycket stöd och varma
ord från alla, men kanske
verkar som vi inte är allt för tacksamma,
och tackar ordentligt. Men jag hoppas
ni förstår ändå..
Vi har rätt mycket att smälta ändå..
Men vi är tacksamma...
 
Vi kämpar på dubbelt så mycket,
delen av oss som dog med
lilla Leo kämpar där uppe med honom,
och vi kämpar här nere.
 
Det är allt som går att göra...
Kämpa..
 
Ska göra popcorn nu och hä på
en film och vänta på att Robin ska komma hem från
affären.
Ikväll blir en kväll med alla barnen.
 
Tänker på dig lilla Leo, hoppas
att delarna som dog av oss,
myser med dig, lika
mycket som vi skulle göra
om du var med oss.
 
Ta hand om dig min ängel.
1 millis:

skriven

Hittade dig via Tildas blogg.. vill bara sända dig en massa varma kramar, det är m tårar jag läser din/er sorg.. inget som en mor, far el syskon ska få uppleva.. att himlen fick ännu en av de underbaraste..vi en fattigare, beklagar verkligen.. <3
Ett tips, Tilda är en av de underbaraste & varmaste människor jag stött på, har blivit vän m henne via hennes blogg & bäddar in henne mjukt i mitt <3.. & lovar att behöver du någon att prata med, så vet jag att hon finns där.. ni delar något, som är svårt för oss andra att förstå, även om vi försöker så gott vi kan..

Kommentera här: