17/2-13

Idag hände det mycket, men ändå inte.. mer än vad det gjort på hela denna vecka i alla fall.

I förrgår så gick jag och gumman ner till min mor och far och hälsade på. Grillade korv med bröd ute, och festis till det, vilket Corre hade väntat en hel dag på att få göra.
Sedan lite innelek och bus, innan älsk ringer och frågar om Corre fick åka till faster.
så efter ett tag blev det att åka förbi hemma, hämta en packad ryggsäck till Corre, och åka och lämna av henne.
Var förbi kyrkogården och skottade upp lite vid våran ängels grav..
Tände även ett ljus i snödrivan där.
Är lite fint, där bland snödrivorna brinner ett litet ljus, gömd bland glittrande snö..
Ingen dag är enkel med denna sorg..

Sedan hände det inte mycket alls resten av den dagen..

Idag så gick jag ner till mor och far innan vi skulle hämta Corre.
Min mor sydde en väska till min bror. Sedan var det dags att åka.
Åkte ut till birsta först, skulle köpa mig lite scrapbookingpapper (cardstock) som hade tagit slut, fick ett extra pack av min mor med, så nu kommer det dröja innan jag behöver mer =)

Sedan så åkte vi hem till min bror. då Corre skulle hinna äta med, tog en kaffe där och småpratade lite.

När det var dags att hämta Corre, så ville hon inte alls kan man säga, hon ville verkligen stanna och vara med faster och kusinerna.
Hela vägen hem, tills hon fick reda på att vi skulle på affären med, så var det sura miner.

Sedan så blev det massa bus och lek innan kvällsfika och läggdags med. =)

Nu är det läggdags för mig med, dagen börjar tidigt imorgon =)
1 elsamaja58:

skriven

Det ärskönt att läsa, att ni har många runtom er, som finns till hands, det är ju en himla tur det!

Kram

Kommentera här: