28 februari 2013

Ja, idag har det varit en lite bättre dag.
Callum sov lite bättre inatt, dock mycket
vaknande men inte lika mycket som natten innan.
Gumman sov väldigt mycket igår då hon hade feber.,
Hon kom upp i 39.6 i feber igårkväll.
Så nu är nog hon påväg att få vattkoppor med.
Idag har hon legat och myst ganska mycket,
men Callum har varit lite mer upp på benen.
 
Sedan så kom min mor förbi och gissa om båda gick
i taket av glädje då =)
Cornelia speciellt som hade tjatat så om att
få träffa mormor hela dagen innan.
Hon kom med lite "sjukmat" korv med bröd, och så yoghurtburkar,
vilket dom små gillar att äta när dom är sjuka,
och isglass, blev en stor hit nu med =)
 
Efter massa prat och sådant, massa prat om körkort, för Robins del,
och lek för barnens skull
så åkte mormor hem.
Ingen glad min på barna då,
men blev bättre =P
 
Hittat en ny säng som jag hoppas passar lilla prinsessan.
Och till rummet =)
Dom är och tittar på den just nu,
så jag håller tummarna för det jag.
Corre blev störtförtjust i den i alla fall =)
 
Barnen sitter och myser lite, blandat med lek då dom
orkar.
Och så hoppas jag på att kvällen
blir bra för dom.
 
Och aldrig kommer en dag gå utan en tanke på
våran lilla ängel Leo,
så älskad, så saknad!
 
 

Kommentera här: