Nu så!

Nu har jag lite tid att vara tillbaka här! 
 
Har varit väldigt mycket på sista tiden. 
Målat om i två rum, tapetserat ett, dekormålat 
väggarna i barnens rum.
Och en hel del massa annat fix. 
Och resten av vardagen 
har fått gått i första hand och sedan 
min lilla hobby med småpysslet 
så bloggen har fallit bort lite på sista tiden.
 
Men nu är snart alla rum klara, och det finns lite extra tid över. 
Sedan att måendet är helt i botten tack vare sista veckorna 
av graviditet nu hjälper inte heller till. 
Men man håller sig uppe och måste ju fixa till 
inför lillpojken som kommer med. =) 
 
Backa i tiden och skriva vad som varit hittills får 
komma lite senare. 
 
Nu ska jag se vad det blev att mitt 
misslyckade bakning imorrse. 
 
En socker/kladd och morotskaka! 
(skulle göra varje var för sig)
men jag sparade ju i alla fall in 
tiden på att göra 3 i 1! 
Eh-heh =P 
 
Kram! 

Kommentera här: