Eftermiddag hos mor och far

Gårdagen bjöd på massa bus för barnen
hos min mor och far.
Callum var så stolt när han satt längst
fram i dubbelvagen. Första gången han sitter i en
riktig sittdel i en sittvagn. :)
Lyckades dock inte få någon bild på det.
 
Sedan blev det bus på gräsmattan
och med gruset.
 
Callum fick testa sin morfars motorcykel med ;)
 
 
 
Ska lägga upp fler bilder sedan med,
inte orken till att kolla igenom allt nu. :P
 
Efter att det varit massa bus och lek
så var det  dags för älsk att åka till jobbet.
 
Efter middag och lite kaffe blev det dags att
gå hem.
Min mor gick med mig och barnen hem.
Väl hemma hjälpte hon mig att få Callum och Corre nytvättade medans jag
fick lite saker iordningplockade.
 
För mig avslutades kvällen innan älsk kom hem
med en halv kopp kaffe och
att det var tyst ett tag.
 
 

 
Inatt var det en lite bökig natt med Leo,
och sedan vaknade jag upp med världens huvudvärk.
 
Nu blir det snart utgång med barnen skulle jag tro. :)

Kommentera här: