Fotoutmaning | Mitt slott | Juni

Fotoutmaning | Juni | Inredning




Är du stolt över ditt hem? Ja? Bra, det ska man vara,
det är ditt slott, om det så bara är ett slott på
44 kvadratmeter.

Häng på denna fotoutmaning och visa upp ditt eget
slott!

'Ett foto om dagen - Mitt slott'

Här kommer en lista på 30 saker, en sak för varje dag i
juni månad, blanda och tolka fritt!
Alltså, sak ett behöver inte vara för 1 juni och
sak två behöver inte vara för 2 juni.

Är du med och visar upp ditt slott efter
den här utmaningen? Skriv en kommentar så lägger jag upp
dig i länklistan så vi alla kan hitta till varandras
bloggar och kolla in hur varandras slott ser ut!




1. Något blått

2. Ett hörn

3. Något grönt

4. Randigt

5. Något rött

6. Prickigt

7. Något gult

8. Rutigt

9. Något vitt

10. Favoritstället

11. Något lila

12. Matplats

13. Något brunt

14. Sovplats

15. Något svart

16. Uteplats

17. Något grått

18. På mitt golv

19. Något turkost

20. I mitt tak

21. Något rosa

22. I min hylla

23. Något orange

24. Prydnad

25. Något i guld

26. I mitt fönster

27. Något i silver

28. Välkommen in

29. I en bortglömd vrå

30. En favoritsak




Kommentera här: