Vunnet tröstpris!

Idag, efter en bökig natt med Leo,
och uppvaknat med huvudvärk så
blev det i alla fall glädje då
posten kom!
Kan säga att lite uppigande var precis vad jag behövde idag. :)
 
Efter jag deltog i utmaningsbingon på bloggen pyssel.kratos så
hade jag oturen på min sida,
men fick ett tröstpris av snälla Karin!
 
Och idag kom det!
 
Ett album, washitejp =D och clear shpaer med fjärilar och
blommor och dylikt!
Nu ska jag bara våga använda det.. ;)
 
Och får inte glömma de 9 helt underbara papperna.
Helt underbara!
Gillade speciellt dom tvä längst upp och cs edan
massa användbara journalingsrutor finns på papperna
under.. Även fast jag älskade papperna
så tror jag det komme rbli väldigt svårt för mig
att använda dom, kommer bli mycket planering till just vad
jag ska använda dom till :P
Jag har så svårt att använda nya saker,
men dessa lär jag nog bara måste använda! =D
 
Tack åter igen för en utmanande
utmaning och
tack snälla för det generösa tröstpriset! =D


Kommentarer
Karin

Ska bli kul att se vad du kommer att använda sakerna till!

2012-08-17 @ 15:50:57
URL: http://pyssel.kratos.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0