Vinnare....

Ja gissa om barnen blivit friska.
OCh så turas dom om att vara vaken
på nätterna.
Så det blir tidiga kvällar
långa nätter
och tidiga mornar.
 
Inte hunnit med mycket
men nu så har jag sett till att
få inspiration så jag
har hunnit pyssla lite i alla fall!
 
Då jag känner att det blev lite olika
med inspiration från olika personer
så har det fått blivit
tre.
1.plats
2. plats
3.plats
!!
 
På 3:dje plats så kommer
Sabina!
 
Andra vinnaren är:
Malin!
( Och jag byter gärna kort-kit även, skriver min mail längre ner i inlägget! )
 
Och på Första plats!
Johanna/Pojjo!
 
Tackar så otroligt för alla som ville vara med
och jag hoppas på lite mera tid vid
pysselbordet så jag kan skapa
till era finurliga utmaningar!
 
Sabina, Malin och Johanna,
skicka era adresser till
Ronja-petterson{ @ }hotmail.com (utan { } )
Så kommer en liten vinst på posten till er! =)
 
Tack åter igen för att ni ville vara med! =)


Kommentarer
Johanna -pojjo

Nää men oj va kul.. vann jag :D Jippie så skoj

2013-03-24 @ 12:50:43
URL: http://pojjos.blogg.se
Malin

Åh, jag vann med. Skoj! Kul att få byta kortkit med dig :)

2013-03-24 @ 13:18:19
URL: http://cri-kee76.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0