Bidrag till Bingo-utmaning hos Pyssel.kratos!

Efter mycket -mycket- knåpande och funderande för att få
ihop saker till en rad så lyckades jag. :P
 
Hittade en utmaning hos pyssel.kratos som
visade sig vara en väldans utmaning för mig..
Kika in i deras, Karins och Jennys, blogg och inspireras lite och
titta på det fina där :)
 
Här är mitt bidrag till deras utmaning  
och jag valde rad nummer 4 då.
turkost, rosett, stjärna, glitterlim och ordet glädje
 
Min LO:
 
 
Nära:
 
Gjort en tag gömd bakom fotot, för att sedan skriva på denna.
 Glitterlim (hade även dom små swirlsen nedanför blommorna i glitterlim.
och en prick glitterlim i mitten på varje blomma!
 
och stjärnorna :)
 
Ja, rosetten behövs väl knappast någon närbild på :P
 
Nu funderar jag på att testa B.I.An som jag nyss fått lite! :D
Om jag orkar med det för kvällen.
Har lilla sonen Leo som snart vaknar, så får
se vad som hinns med. :)


Kommentarer
Karin

Det blev ett jättefint bidrag till min utmaning! Gillar särskilt glitterswirlsen och fotot är bara för härligt. Tack för att du deltog.
Som uppskattning skulle jag vilja skicka dig ett litet tröstpris. Du kan väl maila mig din adress på [email protected]

2012-08-15 @ 10:14:25
URL: http://pyssel.kratos.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0