Guldigt med inspiration från Scrap-Perras veckans skiss

Fick inspiration från en skiss hos Scrap-Perra, veckans skiss
 
Det blev festligt och guldigt =)
 
 
I knappen uppe till höger har jag skrivit
tillfället då bilden togs, alltså:
Nyår - 2011 - 2012.
 
Det var ett jobbigt papper att fota,
då det är helt metallic-guld, men gick något sådär.
 
Det var även första gången jag syr på
LO's, jag har sytt fast dom små pärlorna nere till vänster.
 
En spets som ram runt fotot, och en hårnål med en stjärna på. =)
 
 


Kommentarer
Karin

Såg din LO i Scrap-Perras blogg. Kul att bli uppmärksammad.
Roligt att du knåpar med en LO till vår utmaningsbingo. Hoppas du bli klar i tid! Hade själv tänkt att göra en som inspiration, men jag la visst ut fel bingobricka (hade 2 alternativa) Jag har inte allt material som finns med i rutorna så det blir nog inget.

2012-08-13 @ 12:00:04
URL: http://pyssel.kratos.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0